Λειτουργία μαθητικών κατασκηνώσεων Μεταμόρφωσης 2014 - β΄περίοδος (13-26 Ιουλίου)
Εγκύκλιος της Δ/νσης Α/βάθμιας Εκπ/σης Χαλκιδικής
ΘΕΜΑ: «Λειτουργία Μαθητικών
Κατασκηνώσεων Μεταμόρφωσης Ν. Χαλκιδικής κατά το θέρος 2014».
Εγκύκλιος της Δ/νσης Α/βάθμιας Εκπ/σης Χαλκιδικής
ΘΕΜΑ: «Λειτουργία Μαθητικών
Κατασκηνώσεων Μεταμόρφωσης Ν. Χαλκιδικής κατά το θέρος 2014».
ΣΧΕΤ.: 1.Α.Π.: ΙΒ/7243/28-6-1983 Υπουργική Απόφαση
(εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας Μαθητικών Κατασκηνώσεων).
2. Α.Π.: 52066/Δ4/4-4-2013/ΥΠΑΙ.Θ/Δ/νση
Διοικητικών Υποθέσεων Π.Ε. & Δ.Ε.Τμήμα Γ (Έγκριση λειτουργίας κατασκήνωσης
έτους 2013).
3. Α.Π:37762/Δ4/13-03-2014 ΥΠΑΙ.Θ/Δ/νση
Διοικητικών Υποθέσεων Π.Ε. & Δ.Ε.Τμήμα Γ
Στα πλαίσια
των ενεργειών ενόψει της λειτουργίας των
μαθητικών κατασκηνώσεων Μεταμόρφωσης Χαλκιδικής κατά τη φετινή θερινή περίοδο 2014,
παρακαλούνται
1.
Οι Δ/ντές των Δ/νσεων Σερρών, Κιλκίς και
Δράμας να αποστείλουν συμπληρωμένο το
συνημμένο σχετικό ΠΙΝΑΚΑ και τα απαραίτητα δικαιολογητικά 40 προτεινόμενων μαθητών για να φιλοξενηθούν
στην κατασκήνωση, στη Δ/νση
Π.Ε. Ν. Χαλκιδικής μέχρι την Παρασκευή 30 Μαίου 2014
2.
Οι Δ/ντές των Δ/νσεων Σερρών, Κιλκίς και
Δράμας να ορίσουν από έναν/μια εκπαιδευτικό (καθώς και έναν αναπληρωματικό του/της, για την
περίπτωση κωλύματος του πρώτου) που να υπηρετεί σε σχολείο του αντίστοιχου
νομού, προκειμένου
να ασκήσει καθήκοντα κοινοτάρχη/ισσας και να
συνοδεύει τους μαθητές – κατασκηνωτές του αντίστοιχου νομού καθ’ όλη της διάρκεια της
κατασκηνωτικής περιόδου.
Η επικύρωση της στελέχωσης των 3 θέσεων
κοινοταρχών/ισσών από τους προτεινόμενους από τις Δ/νσεις Σερρών,
Κιλκίς και Δράμας
εκπαιδευτικούς, θα γίνει και από την
Ε.Μ.Κ.Φ. κατά τη διαδικασία επιλογής και των υπολοίπων εκπαιδευτικών – στελεχών
της κατασκήνωσης.
3.
Οι Δ/ντές – Προϊστάμενοι των Δημοτικών
Σχολείων του Ν.
Χαλκιδικής να στείλουν συμπληρωμένο το
συνημμένο σχετικό ΠΙΝΑΚΑ τοποθετώντας τα ονόματα των προτεινόμενων μαθητών κατά
σειρά προτεραιότητας, σύμφωνα με τις αντίστοιχες αποφάσεις των σχολικών
συμβουλίων καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά των προτεινόμενων μαθητών στη Δ/νση , μέχρι την
Παρασκευή 30 Μαίου 2014.
Σας
γνωρίζουμε επίσης ότι ο προγραμματισμός λειτουργίας των Μαθητικών Κατασκηνώσεων του Υ.ΠΑΙ.Θ. στη Μεταμόρφωση
Ν. Χαλκιδικής έχει ως εξής:
|
Η επιλογή των μαθητών κατασκηνωτών και
συνοδών θα γίνει:
Α. Για το Ν. Χαλκιδικής:
Με ευθύνη του Δ/ντή Π.Ε. Ν. Χαλκιδικής για τα σχολεία αρμοδιότητάς του , αφού ληφθούν υπόψη οι προτάσεις των
διευθυντών των σχολείων.
Β. Για τους νομούς
Δράμας, Σερρών και Κιλκίς με ευθύνη των Δ/ντών Π.Ε. των αντίστοιχων νομών.
|
·
Η επιλογή των μαθητών κατασκηνωτών θα γίνει από τα σχολικά
συμβούλια των Δημ. Σχολείων.
·
Κατά την επιλογή των παιδιών πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη η οικογενειακή και οικονομική
κατάσταση των μαθητών (παιδιά
πολυτέκνων,
απόρων οικογενειών, άνεργων γονέων, ορφανά, παιδιά
διαζευγμένων γονέων, κλπ).
·
Επισημαίνουμε την ανάγκη, ο αριθμός των
αγοριών και των κοριτσιών που θα
επιλεγούν συνολικά να είναι ακριβής
και χωρίς διαφοροποιήσεις από τον αριθμό
που ορίζεται στον παραπάνω πίνακα.
·
Σε κάθε γονέα-κηδεμόνα ενδιαφερόμενου μαθητή - κατασκηνωτή να δοθούν, τα επισυναπτόμενα έντυπα: των
εγκαταστάσεων της κατασκήνωσης
και των οδηγιών για την καλύτερη φιλοξενία του μαθητή.
·
Οι επιλεγέντες μαθητές – κατασκηνωτές κατά την άφιξή τους στην κατασκήνωση οφείλουν να έχουν
μαζί το Βιβλιάριο Ασθενείας τους.
Απαιτούμενα δικαιολογητικά που θα υποβληθούν στη Δ/νση του
σχολείου:
1.
Αίτηση-δήλωση συμπληρωμένη από τον γονέα – κηδεμόνα του μαθητή.
2.
Συμπληρωμένο το Ατομικό Δελτίο
Υγείας (Α.Δ.Υ.) του μαθητή ή πιστό αντίγραφο του Α.Δ.Υ. που υπάρχει στο αρχείο του σχολείου του, υπογεγραμμένο
από ιατρό και το οποίο να είναι σε ισχύ κατά τη κατασκηνωτική περίοδο
φιλοξενίας του μαθητή.
Σε περίπτωση που το
παιδί ακολουθεί ιατρική αγωγή πρέπει να ενημερώνεται ο Αρχηγός και η Υπηρεσία
Υγείας της Κατασκήνωσης και να δηλώνεται στην Αίτηση - Δήλωση προκειμένου να ληφθούν
όλα τα απαραίτητα μέτρα
|
Η μεταφορά των παιδιών από τους Νομούς
Κιλκίς, Σερρών και Δράμας θα γίνει με ευθύνη
των Δ/νσεων Π.Ε. και των παιδιών
της Χαλκιδικής με ευθύνη των γονέων – κηδεμόνων τους.Η δαπάνη μεταφοράς θα επιβαρύνει
τους γονείς .
Ώρα άφιξης και υποδοχής στο χώρο της κατασκήνωσης ορίζεται η 12η
μεσημβρινή.
Ώρα αναχώρησης με τη λήξη της περιόδου
ορίζεται η 9η πρωινή της ημέρας εκείνης.
Τονίζουμε ιδιαίτερα τη βοήθεια των ανωτέρω Δ/νσεων Π.Ε. για την ασφαλή μετακίνηση των παιδιών από το σημείο επιβίβασης μέχρι την άφιξη και αποβίβαση τους στο χώρο της
Κατασκήνωσης με την ευθύνη και τη συνοδεία του κοινοτάρχη εκπ/κού και των
ομαδαρχών.
|
|
Αναφορικά με την επιλογή των υπολοίπων στελεχών
(πλην των τριών κοινοταρχών που θα συνοδεύουν τους μαθητές από τους νομούς
Κιλκίς, Σερρών και Δράμας) και των
εργατών που θα απασχοληθούν στην κατασκήνωση θα ακολουθήσουν νεότερες οδηγίες
σύμφωνα με τις σχετική έγκριση που αναμένεται από την αρμόδια υπηρεσία.
Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση για τα
παραπάνω θέματα να απευθύνεστε στην Δνση Π.Ε Ν. Χαλκιδικής.