Υγεία και ευημερία στους μαθητές μας και τις οικογένειές τους !!!

3 Οκτ 2011

Απάντηση της Λότη Πέτροβιτς- Ανδρουτσοπούλου στο Δημήτρη Βαλαχή

                                            Αγαπητέ Δημήτρη,

Το γράμμα σου μου έδωσε μεγάλη χαρά. Διάβασα με ιδιαίτερη συγκίνηση ότι σας αρέσει το βιβλίο μου "Ο μικρός αδελφός" και ότι έχετε μια εκλεκτή δασκάλα σαν την κ. Συρίγω Καλλέα. Σ' ευχαριστώ και για τις πληροφορίες σχετικά με τον πανέμορφο Νέο Μαρμαρά. Ελπίζω κάποτε να τον θαυμάσω κι από κοντά.
Θαύμασα επίσης την ιστοσελίδα του σχολείου σας. Εξαιρετική η δραστηριότητά σας που δείχνει τι σπουδαία παιδιά είστε και τι σπουδαίους δασκάλους και γονείς έχετε. Θερμά σε παρακαλώ να διαβιβάσεις σε όλους τα συγχαρητήριά μου!
Θα περιμένω με πολλή χαρά το υλικό που σχεδιάζετε να μου στείλετε. Σας εύχομαι καλή επιτυχία σε ό,τι ετοιμάζετε.
Σε παρακαλώ να δώσεις πολλά και εγκάρδια χαιρετίσματα στην Κυρία Γίτσα και σε όλα τα παιδιά της τάξης σου.
Σας φιλώ όλους και σας αγαπώ κι εγώ πολύ.
Με αγάπη

Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου

www.loty.gr